Balandžio 3 d., 11- okai gilino žinias apie širdies veiklos ypatumus, bei praktiškai įsivertino savo kraujospūdžio bei pulso kitimus nuo skirtingos fizinės veiklos. Mokiniams vyko integruota biologijos, fizikos ir kūno kultūros pamoka.

Padiskutavę apie širdies sandarą ir kraujotakos veikimo principus bei sutrikimus mokiniai išbandė įvairius kraujospūdžio matavimo prietaisus: mechaninius, elektroninius – riešinius bei elektroninius – žastinius. Išsirinkę sau tinkamiausią, pradėjo praktinį darbą. Jo metu atliko įvairias fizines užduotis ir matavosi savo pulsą bei kraujo spaudimą. Duomenis keitė į kitus fizikinius matavimo vienetus bei suformavo savo kraujotakos duomenų kitimo diagramas. Atlikę visas užduotis galėjo įsivertinti kaip dirba jų širdis, kaip kinta kraujo spaudimas ir pulsas, palyginti savo duomenis su grupės draugų, kartu diskutuojant, kodėl vis gi duomenys tokie skirtingi?

Integruotas pamokas vedė mūsų mokytojos metodininkės Aldona, Lina ir Arūnė.


Category: Kita , Pamokos , Sportas , Sveikata