Ryšiai su mokyklomis, iš kurių mokiniai ateina tęsti mokymosi.

Adaptacinė programa naujai atėjusiems mokiniams.

Ryšiai su socialiniais partneriais.

 

           

         Į Alantos technologijos ir verslo mokyklą mokytis mokiniai atvyksta iš Molėtų rajono pagrindinių ir vidurinių mokyklų, taip pat didelė dalis mokinių iš kitų rajonų. Kiekvienais metais nuo kovo 21 dienos iki balandžio 2 dienos rengiamos atvirų durų dienos. Mokinių komplektavimą ateinantiems mokslo metams pradedame jau vasario mėnesį. Tada vykstame į  artimiausių rajonų mokyklas, pristatome savo mokyklos veiklą, priėmimo, mokymosi ir gyvenimo bendrabutyje sąlygas.    

         Mokiniams adaptuotis mūsų mokykloje padeda socialinis pedagogas, grupių vadovai ir mokytojai palaikydami glaudžius ryšius su mokinių tėvais, konsultuodamiesi su mokytojais tų mokyklų, kur anksčiau vaikas mokėsi. Taip pat bendradarbiauja su kitomis institucijomis, kurios rūpinasi mokinių saugumu, teisėmis, pareigomis, socialinių ir psichologinių poreikių tenkinimu. Tiriama mokinių adaptacija juos stebint, anketuojant ir kalbantis su mokiniais, po to aptariant mokytojų tarybos posėdyje.

         Mūsų mokykla bendradarbiauja su Molėtų rajono savivaldybe ir seniūnijomis, švietimo centru, vaiko teisių apsaugos tarnyba, policija, socialiniu paramos centru, pedagogine-psichologine tarnyba, Molėtų psichikos sveikatos centru bei vaikų globos įstaigomis.

         Palaikomi glaudūs ryšiai su Panevėžio profesinio rengimo centru ir Utenos kolegija, Joniškio žemės ūkio mokykla, Anykščių ir Kauno profesinio rengimo centrais. Ruošiame bendrus projektus su Ukmergės verslo mokykla, Vilniaus statybininkų mokykla ir Kėdainių profesinio rengimo centru.

 

 Socialinė pedagoginė pagalba

 

         Socialinio pedagogo profesinės veiklos tikslas šioje mokykloje laiku pastebėti, įvertinti ir spręsti paauglių mokyklos nelankymo, nesimokymo, netinkamo elgesio, bendravimo ir kitas problemas, siekiant pagelbėti vaikui, taikant adekvačius pagalbos būdus. Mokiniams dažnai sunku susigaudyti gyvenimo pokyčiuose, naujovėse, atskirti kas tikra, vertinga, naudinga, o kas tik apgaulė, pinklės. Todėl socialinis pedagogas kartu su tėvais, globėjais, mokytojais ir kitų institucijų atstovais padeda vaikams įveikti šiuos sunkumus, dirbdamas prevencinį darbą. Tiria socialinių paslaugų poreikį ir organizuoja šių paslaugų teikimą mokiniui, skatina ir užtikrina mokinių užimtumą, kuruoja mokinių tarybos veiklą. Mokykla, teikdama mokiniui socialinę pedagoginę pagalbą, bendradarbiauja su socialinę pagalbą teikiančiomis tarnybomis, sveikatos priežiūros ir teisėtvarkos institucijomis ir konsultuoja mokinio tėvus (globėjus, rūpintojus) ir mokytojus.

 

Utenos ir hedmarko apskričių bendradarbiavimo jubiliejus

         Utenos ir Hedmarko (Norvegija) apskritys ryšius palaiko jau 10 metų. Šiais metais buvo  vėl pratęsta bendradarbiavimo sutartis, apimanti sveikatos, kultūros, turizmo, švietimo, verslo, žemės ūkio ir kitas sritis. Šia proga 2005 m. lapkričio 18 d. Utenos apskrityje svečiavosi Norvegijos Hedmarko apskrities delegacija. Jos sudėtyje - Hedmarko apskrities valdytoja Siri Austeng, Hedmarko kolegijos bei verslo organizacijos Innovasjon Norge atstovai.

         Lapkričio mėnesį taip pat baigėsi pusantrų metų vykęs bendras projektas „Tarpdalykinio bendradarbiavimo vystymas sveikatos srityje“, kurio partneriai yra Hedmarko kolegija, Utenos apskrities viršininko administracija ir Utenos kolegija. Projekte dalyvavo įvairių organizacijų iš visų apskrities savivaldybių atstovai. Dalyviams buvo iškilmingai įteikti kursų baigimo pažymėjimai.

         Sutarties pasirašymas ir pažymėjimų įteikimas įvyko Utenos kolegijos Sveikatos priežiūros ir socialinės rūpybos fakulteto salėje.

         Hedmarko apskrities darbuotojų, ypač Elzės Auros Otnes, Sigrid Lindstad dėka mūsų mokyklos mokytojai ir moksleiviai ne kartą lankėsi ir dirbo Norvegijoje: moksleiviai pagal įvairius  stalių darbų, statybos, žemės ūkio projektus stažavosi Hedmarko apskrities mokyklose, o mokytojai  susipažino su stažuotojų veikla, gyvenimo sąlygomis, kartu domėjosi Norvegijos kultūra, grožėjosi kraštovaizdžiu, sėmėsi praktinės ir pedagoginės patirties Stangės mokykloje, Hedmarko kolegijoje.

         Staliaus specialybės mūsų mokykla pradėjo mokyti, kai norvegai iš Hedmarko apskrities prieš 10 metų padovanojo stalių darbams įrangos, įrankių, kuriais ir dabar naudojasi moksleiviai stalių dirbtuvėse. 

         VšĮ Alantos technologijos ir verslo mokykloje ne kartą lankėsi svečiai iš Norvegijos. Taip pat vyko mokytojų, moksleivių  delegacijų mainai. Vykdėme bendrą su Stangės mokyklos moksleiviais ir mokytojais ilgalaikį projektą: statėme norvegišką namelį, kuris ir dabar puošia mūsų mokyklos kiemą. Mūsų mokyklos moksleivė Eglė Svalbonytė sėkmingai studijuoja Hedmarko kolegijoje ekologiją.

         Su norvegais bendrauja ir mūsų krašto tautodailininkai, kurių sukurtus rankdarbius su malonumu perka norvegai ir puošia jais savo buitį.

 Profesinio mokymo skyriaus vedėja Mildutė Skebienė

       

 

Atgal                        Į pagrindinį

Naujienos | Naujienų archyvas | Kontaktai | Bendros žinios apie mokyklą | Deutsch | English | Russian | Mokymo proceso organizavimas | Informacija moksleiviams | Informacija moksleivių tėvams | Foto galerija | Video galerija | Nuorodos į kitas interneto svetaines

Atnaujinta 29.11.2005 Sukurta 2002 ©